Clubul Femeilor "INSPIRAŢIE"

понедельник, 22 октября 2012 г.

FEMEILE DIN OXENTEA
 PRINSE ÎN IUREȘUL IARMAROCULUI DE TOAMNĂ 


Sîmbătă, 20 octombrie, în centrul satului Oxentea a avut loc tradiționalul IARMAROC DE TOAMNĂ. O sărbătoare binevenită pentru locuitorii de la sate, care au muncit cu sîrguință din primăvară pînă în toamnă, ca să aibă cu ce se mîndri la finele anului. Printre minunatele cuvinte aduse cuplurilor care și-au sărbătorit aniversarea a 45 și a 50 ani de  căsnicie; celor care au avut succese pe parcursul anului. Am remarcat faptul, că în acest an au venit cu o expoziție de lucrări personale lucrate manual mai multe femei. M-am bucurat cînd le-am auzit numele printre cei nominalizați în lista premianților. Le felicităm și noi încă o dată și le dorim să aibă timp cît mai mult, pentru a da naștere unor astfel de lucrări unicale. Iar celorlalte femei, care încă nu și-au descoperit talentul - cît mai mult curaj să o facă. Pînă la următorul IARMAROC mai este timp. Vă doresc, dragile mele,să reușiți și la anul viitor să prezentăm și mai multe lucrări confecționate de mâinile noastre harnice! Acum puteți privi aceste lucrări brodate de premianta Lilia Tataru, soră medicală la OMF din localitate.







Au fost remarcate și bucatele pregătite de femeile noastre: sărmăluțe, plăcinte, torte, pîrjoale și o mulțime de alte bunătățuri, de la care îți lăsa gura apă. Drept cele mai gustoase sărmăluțe au fost premiate sărmăluțile pregătite de bunicuțele de la gimnaziu: Galin Lilia, Rusu Margareta, Stepco Alexandra, Andrieș Veronica. Am gustat și eu sărmăluțe pregătite și de alte gospodine. TOATE MI-AU PLĂCUT!!! Premii au fost puține, că de sărmăluțe nu ducem lipsă! 








Bravo vouă, că reușiți să fiți bune în toate. Și cel mai remarcabil fapt, premiul pentru cea mai bună ȚUICĂ de CASĂ a fost decernat tot unei doamne - Petraș Vera Constantin, soră medicală la OMF din localitate. 


Unora, posibil, le apare aici o întrebare, dar eu n-am s-o zic cu glas tare, răspunsul îl cunosc oxentencele! Doresc doar să mai atașez cîteva imagini cu OXENTENCE. Ce frumoase sunteți!!!






















FELICITĂRI TUTUROR CU O TOAMNĂ BLÎNDĂ ȘI BOGATĂ, CU MULTĂ CĂLDURĂ ÎN SUFLET PENTRU FEMEILE DIN OXENTEA!



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Поиск по этому блогу